Լավ տրամադրությունը պահպանելու 10 խորհուրդ

20915244_112038926148719_1449347194066426769_n
1.Որպեսզի միշտ ունենաք լավ տրամադրություն , սովորեք վերահսկել ձեզ: Անհիմն բաներից մի նեղացեք, աշխատեք չվիճել մտերիմների հետ, ներեք նրանց: Ներելով` դուք զերծ եք մնում զայրույթից և  վրեժխնդրության  զգացումից, որոնք առաջին հերթին ձեզ են  կործանում:

2.Փորձեք աշխարհին հումորով նայել: Անգամ եթե ձեզ վիրավորել են, կամ հայտնվել եք անհարմար իրավիճակում, միևնույն է` ժպտացեք և ասեք ինքներդ ձեզ. «Սա էլ կանցնի»:

3.Մի նստեք տանը` զայրանալով աշխարհի վրա: Կարող եք չկասկածել. փողոցում, ընկերների և ծանոթների շրջապատում վատ տրամադրություն չի լինում. ապացուցված է:

4.Ձեր կյանք մտցրեք նորություններ: Իմաստունները խորհուրդ են տալիս` ժամանակ առ ժամանակ փոխել հաստատուն սովորությունները, օրինակ՝ ձեռք բերել նոր հոբբի կամ փոխել հագուստի ոճը: Թարմացրեք զգեստապահարանը: Ոչինչ այնքան դրականորեն չի կարող ազդել տրամադրության վրա, ինչքան շրջապատի ուշադրությունը:

5.Սովորեք թուլանալ: Որևէ ձանձրալի աշխատանք կատարելիս  ինչ-որ հետաքրքիր բանի մասին մտածեք, օրինակ՝ ընկերների կամ սիրելի մարդու հետ սպասվող հանդիպման մասին: Նաև հիշեք մի այսպիսի հրաշքի մասին, ինչպիսին անուշաբույր լամպն է. եթերային յուղեր, որոնք դրական ազդեցություն ունեն տրամադրության և հոգեվիճակի  վրա. մանդարին, նարինջ, կիտրոն, թուրինջ, բերգամոտ:

6.Զբաղվեք լողով: Ջուրը մարմնին օգնում է հանգստանալ և թուլանալ, բարձրացնում է կորովությունն ու  տրամադրությունը: Բացի այդ լողի ժամանակ  դժբախտ դեպքերի և վնասվածքների հավանականությունը համեմատած սպորտի շատ ձևերի նվազագույն է:

7.Կանգ առեք և նայեք ձեր շուրջը. երբեմն մարդիկ հայտվում են ծուղակում միայն այն պատճառով, որ ժամանակ չեն գտնում մտածելու` արդյո՞ք ճիշտ Ճանապարհով են գործում:  Անհրաժեշտ է ժամանակին կարգի բերել մտքերը, նպատակները, հարաբերությունները այնպես, ինչպես պարբերաբար բնակարանում ենք մաքրություն անում:

8.Վերաբերվեք կյանքին ավելի պարզորեն: Կյանքում միշտ սխրագործության տեղ կա, սակայն միշտ չէ, որ դրանով հեռուն ես գնում: Փորձեք կենտրոնանալ այն բանի վրա, թե ինչ եք անում այդ պահին: Հաճախ հենց դա է խթանում հաջողությանը: Ուրախացեք նույնիսկ փոքր հաջողություններով և ձեռքբերումներով:

9.Պահպանեք հեռանկարի զգացողությունը: Կյանքում կան գործողություններ, և այն, ինչը այսօր ողբերգություն է թվում, հնարավոր է` վաղը ժպիտ բերի:  Իզուր չէ, որ ասում են. «առավոտը երեկոյից իմաստալի է»:

10.Եթե ցականում եք պառկել անկողնում և թախծել, ավելի լավ է չտրվեք դրան. սովորաբար այն քաշում է  դեպի հուսալքության ձագարափոսը: Շարժվեք, և  ձեր զգացմունքները կդառնան ավելի շարժունակ: Ֆիլմ դիտեք, զբաղվեք մաքրությամբ: Սա ամենաարդյունավետ միջոցն է սաղմնային վիճակում ընկճախտը կանխելու համար:

Թարգմանությունը  Քոլեջի սովորող` Անուշիկ Աղաջանյանի:

Աղբյուրը

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s